Friday, June 6, 2014

Hageliv

Jeg eeelsker sommeren!!! Min definitive favoritt-årstid :) Finnes det egentlig noe bedre enn å gå barbent å kjenne gresset kile mellom tærne?

Så når NIB har utfordringen UTEROM så må jeg bare hive meg med, selv om denne bloggen har lagt brakk en stund nå.

Og at utfordringen gjøres i samarbeid med finn.no passer jo fint, for her er det mye gjenbruk :)
Gammelt bord, gamle Thonet-stoler og en krakk har fått makeover i duse farger. Gamle blondegardiner fungerer som solskjermere og det dekkes med gamle frukttallerkener fra Stavanger Flint, kombinert med noe nytt fra butikken jeg driver, Alle Tiders Hjem.











Ta en titt på de andre bidragene i utfordringen HER. Mye herlig inspirasjon til uterommet!

Nyt sommeren :)

* * *

Elin

4 comments:

  1. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)